Veelgestelde vragen

Bestelling

Nadat je je bestelling hebt geplaatst krijg je een email met een bevestiging dat je bestelling is geplaatst.

Wanneer je bestelling verzonden is, krijg je hier ook een mail van.

Onze producten worden verzonden vanuit verschillende productielocaties. Hierdoor kan het zijn dat je bestelling niet als één pakket ontvangt.

De levertijd verschilt per product. Wil je de levertijd weten van een specifiek product, dan kun je het beste op de pagina van dat product kijken.

Op elk beeldscherm zien kleuren er anders uit. Als een product geprint wordt, kan dit dus afwijken van wat je op je beeldscherm ziet.

Ontwerpservice

Voordat je het product in de winkelwagen plaatst, kun je je logo uploaden.

Je kunt natuurlijk ook altijd je logo mailen naar info@salonics.nl

Voordat je het product in de winkelwagen plaatst, kun je je logo uploaden. De overige informatie kun je in de opmerkingen achter laten.

Je kunt natuurlijk ook altijd mailen naar info@salonics.nl

Voor het beste resultaat moet je logo een van de volgende bestanden zijn:

– PDF-bestanden (*.pdf)
– EPS-bestanden (*.eps)
– SVG-bestanden (*.svg)
– Adobe Illustrator bestanden (.ai)

Als je geen .pdf, .eps, .svg of .ai bestand hebt, vraag dan eerst bij de ontwerper van het logo.

Kun je toch niet aan het juiste bestand komen? Stuur het bestand op wat je wel hebt en wij gaan kijken of we hier iets mee kunnen. We passen het logo dan aan, zodat het in hoge kwaliteit bruikbaar is. Dit doen we altijd in overleg.

Nadat we aan de slag zijn gegaan met je gepersonaliseerde product, krijg je een digitaal voorbeeld toegestuurd.

Bij de banners en posters krijg je 3 voorbeelden, waaruit je er één mag kiezen.

Bij de overige producten krijg je één voorbeeld.

Nadat je akkoord hebt gegeven, nemen we de bestelling in productie.

Mocht je nog niet helemaal tevreden zijn, mag je dit natuurlijk aangeven. We passen het ontwerp dan aan naar jouw wensen. De ontwerp service is incl. 1 correctieronde.

Betalen

In Nederland kun je betalen met:

– IDeal
– Creditcard
– Apple Pay

In België kun je betalen met:

– Bancontact
– KBC/CBC
– Creditcard
– Apple Pay

Bestel je buiten Nederland? Vul dan bij het afrekenen je BTW nummer in en wij brengen geen BTW in rekening.

Let er wel op dat je BTW nummer hoort bij je bedrijfsnaam.

Verzenden & retourneren

De verzendkosten in Nederland bedragen €5 excl. btw.

De verzendkosten in België bedragen €5 excl. btw.

Onze artikelen worden op maat gemaakt. Hierdoor kun je ze helaas niet retourneren.

Natuurlijk kan het voorkomen dat een product beschadigd of defect raakt. Neemt u daarvoor contact met ons op en dan bespreken we de juiste oplossing.

Natuurlijk kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt. Neem daarvoor contact met ons op en dan bespreken we de juiste oplossing. Stuur altijd foto’s van het beschadigde product en van de verpakking mee. Ook als de verpakking niet beschadigd is.

Staat je vraag er niet tussen?