Veelgestelde vragen

Bestelling

Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik dat deze verwerkt is?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst krijg je een email met een bevestiging dat je bestelling is geplaatst.

Wanneer je bestelling verzonden is, krijg je hier ook een mail van.

Mijn bestelling komt niet als één pakket binnen. Hoe kan dit?

Onze producten worden verzonden vanuit verschillende productielocaties. Hierdoor kan het zijn dat je bestelling niet als één pakket ontvangt.

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

De levertijd verschilt per product. Wil je de levertijd weten van een specifiek product, dan kun je het beste op de pagina van dat product kijken.

Ik heb het geprinte product ontvangen, maar de kleur is heel anders dan op mijn beeldscherm. Hoe kan dit?

Op elk beeldscherm zien kleuren er anders uit. Als een product geprint wordt, kan dit dus afwijken van wat je op je beeldscherm ziet.

Ontwerpservice

Ik wil een product met logo bestellen. Hoe moet ik mijn logo sturen?

Voordat je het product in de winkelwagen plaatst, kun je je logo uploaden.

Je kunt natuurlijk ook altijd je logo mailen naar info@salonics.nl

Ik wil een gepersonaliseerd product bestellen. Hoe moet ik mijn logo, tekst, kleuren, etc. sturen?

Voordat je het product in de winkelwagen plaatst, kun je je logo uploaden. De overige informatie kun je in de opmerkingen achter laten.

Je kunt natuurlijk ook altijd mailen naar info@salonics.nl

Welk bestand moet mijn logo zijn?

Voor het beste resultaat moet je logo een van de volgende bestanden zijn:

– PDF-bestanden (*.pdf)
– EPS-bestanden (*.eps)
– SVG-bestanden (*.svg)
– Adobe Illustrator bestanden (.ai)

Ik heb alleen een .jpeg, .png of een ander logo bestand. Wat nu?

Als je geen .pdf, .eps, .svg of .ai bestand hebt, vraag dan eerst bij de ontwerper van het logo.

Kun je toch niet aan het juiste bestand komen? Stuur het bestand op wat je wel hebt en wij gaan kijken of we hier iets mee kunnen. We passen het logo dan aan, zodat het in hoge kwaliteit bruikbaar is. Dit doen we altijd in overleg.

Krijg ik het uiteindelijke ontwerp te zien? En kan ik dan ook aanpassingen doorgeven?

Nadat we aan de slag zijn gegaan met je gepersonaliseerde product, krijg je een digitaal voorbeeld toegestuurd.

Bij de banners en posters krijg je 3 voorbeelden, waaruit je er één mag kiezen.

Bij de overige producten krijg je één voorbeeld.

Nadat je akkoord hebt gegeven, nemen we de bestelling in productie.

Mocht je nog niet helemaal tevreden zijn, mag je dit natuurlijk aangeven. We passen het ontwerp dan aan naar jouw wensen. De ontwerp service is incl. 1 correctieronde.

Betalen

Welke betaalopties zijn er voor Nederland?

In Nederland kun je betalen met:

– IDeal
– Creditcard
– Apple Pay

Welke betaalopties zijn er voor België?

In België kun je betalen met:

– Bancontact
– KBC/CBC
– Creditcard
– Apple Pay

BTW & zendingen buiten Nederland

Bestel je buiten Nederland? Vul dan bij het afrekenen je BTW nummer in en wij brengen geen BTW in rekening.

Let er wel op dat je BTW nummer hoort bij je bedrijfsnaam.

Verzenden & retourneren

Wat zijn de verzendkosten voor Nederland?

De verzendkosten in Nederland bedragen €5 excl. btw.

Wat zijn de verzendkosten voor België?

De verzendkosten in België bedragen €5 excl. btw.

Kan ik artikelen retourneren?

Onze artikelen worden op maat gemaakt. Hierdoor kun je ze helaas niet retourneren.

Natuurlijk kan het voorkomen dat een product beschadigd of defect raakt. Neemt u daarvoor contact met ons op en dan bespreken we de juiste oplossing.

Wat als mijn bestelling beschadigd is?

Natuurlijk kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt. Neem daarvoor contact met ons op en dan bespreken we de juiste oplossing. Stuur altijd foto’s van het beschadigde product en van de verpakking mee. Ook als de verpakking niet beschadigd is.

Staat je vraag er niet tussen?